Start van mijn docentenopleiding
Waarom ik begon aan de Essentrics-opleiding, en wat ik ervan hoop.
In februari ben ik begonnen aan de docentenopleiding Essentrics®. In het verleden heb ik veel Essentrics gedaan en het altijd ervaren als een van de fijnste sporten voor mijn lichaam. De combinatie van kracht en souplesse in een flow op muziek spreekt mij erg aan.
Omdat de methode low impact is, kun je het dagelijks doen. Een rustige manier om een gezond bewegingspatroon op te bouwen. Ik weet nog niet of ik les wil gaan geven. Voorlopig wil ik het vooral voor mezelf toepassen, zodat bewegen weer prettig voelt.